7 Haziran 2015 Pazar

GTA San Andreas Multiplayer


 Selamlar GTA severler… Bu yazımda siz gta severlerin sürekli tek başına single player olarak oynadıkları oyunlarının bundan sonra nasıl  multiplayer (GTA SAMP) yani nasıl online oynalılabileceğini anlatacım. Bu yazımdan sonra artık arkadaşlarınız ile veyahut tüm dünya ile birlikte oynayabilirsiniz…. Nasıl mı? Yazımın devamına bakarak :)



samp1fatal1tyuf6 GTA San Andreas Multiplayer {Online} Nasıl Oynanır? {Sa Mp} {Resimli Anlatım}

samp2fatal1tyln5 GTA San Andreas Multiplayer {Online} Nasıl Oynanır? {Sa Mp} {Resimli Anlatım}
samp3fatal1typn8 GTA San Andreas Multiplayer {Online} Nasıl Oynanır? {Sa Mp} {Resimli Anlatım}
samp4fatal1tyar6 GTA San Andreas Multiplayer {Online} Nasıl Oynanır? {Sa Mp} {Resimli Anlatım}
samp5fatal1tyte8 GTA San Andreas Multiplayer {Online} Nasıl Oynanır? {Sa Mp} {Resimli Anlatım}
samp6fatal1tyiv6 GTA San Andreas Multiplayer {Online} Nasıl Oynanır? {Sa Mp} {Resimli Anlatım}
samp7fatal1tyud8 GTA San Andreas Multiplayer {Online} Nasıl Oynanır? {Sa Mp} {Resimli Anlatım}
samp8fatal1tyzr0 GTA San Andreas Multiplayer {Online} Nasıl Oynanır? {Sa Mp} {Resimli Anlatım}

samp9fatal1tysm0 GTA San Andreas Multiplayer {Online} Nasıl Oynanır? {Sa Mp} {Resimli Anlatım}

Kurulum işlemleri bu kadar…  Sorunlarınızı yorumunuz birlikte yazın ben cevaplamaya çalışayım Çalışan bir kaç ip adresi: Turkiye Sa-Mp Sunucusu | IP: 212.95.41.140:3030 Real Server | IP: 212.95.41.140:8888
 Bazen bazı anti virüs programları yamanın çalışmamasında etkili olabiliyor işte onlar: 

Kaspersky 

Avast 

Nod32 

Symantec

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder