30 Kasım 2014 Pazar

League of Legends

Merhaba sihirdarlar! Ben Riot Açık Sözlü, bugün sizlere League of Legends'ı ünlü Açık Sözlü Oyuncu blogunda tanıtacağım! Neyse nasıl olsa inanmadınız benim kardeşim ne Riotu hadi oyalanmadan başlayalım aradan çıksın yazmazsam içimde kalacak cidden.

Tanıtım: League of Legends şu anda çağımızın en çok oynanan ve para kazandıran (Riot o RP fiyatlatı düşecek!) oyunlarından biri. Oyun tipik bir MOBA olmasına rağmen canlı bir oynanışa sahip. Son zamanlarda çıkan yeni şampiyonlarla birçok komboya şahit oldum (Kalista ulti + Yasuo ulti + Leona ulti + Gnar ulti = tavada kızarmış 5 adet karşı takım oyuncusu). Oyunda 1 adet pasif ve 4 adet aktif (bazı şampiyonlarda bunlarda pasif olabilir hepsi için geçerli değil) yeteneğiniz vardır. League of Legends ayrıca kendi özel dünyası Valoran'a ve her şampiyonun ayrı hikayesi olması durumunu içerir. Bazen bu hikayeleri okumak gerçekten zevklidir. Oyunda şu an 120 adet karakter bulunmaktadır. Bunlar 6 role ayrılır (Tank, sükastçi, büyücü, dövüşçü, nişancı ve destek (tabikide en az şampiyon destekte benim gibi insanların ne kadar sıkıldığını düşünemezsiniz mainleri destek olanlardan bahsediyorum)). Haritalarımız 4 tanedir, Sihirdar Vadisi, Uğursuz Koruluk, Sonsuz Uçurum ve Kristal Kayalık. Bu mapler farklı oyun stillerine ev sahipliği yapmaktadır. Bu oyun stilleri 5 vs 5, 3 vs 3 , All Random All Mid (Aram) ve Dominion olarak geçer.




Oynanış: Oyundaki tuşlar Q, W, E ve R dir. Q, W ,E normal veya pasif yetenekleriniz R ise uzun süreli ultra güçlü yeteneğinizdir. Genelde R ile öldürür veya kaçarsınız. Oyunun kaderini 3 şey belirler; takım savaşları, Baron Nashor ve altınla gelen eşyalar. Takım savaşları iki takımın bütün üyelerinin hodri meydan birbirine girmesidir. Baron Nashor hayvani canlı ve güçlü bir yaratıktır, öldürüldüğünde ciddi güçlü kısa süreli pasif etkiler verir. Altını açıklamaya gerek duymuyorum ama altın farkı önemlidir. Bunun için size kısa bir denklem hazırladım:

Öldürme + Asist = Altın = Eşya = daha çok öldürme = daha güçlü eşya = Baron Nashor + Katliam = GG 

Grafikler: Grafikler oldukça güzel MOBA grafikleri baz alınınca ultrada oynarsanız cidden fark yaratıyor League of Legends. Üstelik yeni gelen Sihirdar Vadisi'nde pastel renkler daha çok olduğu için ortamdan zevk alabiliyorsunuz.



Açık Sözlü Oyuncu Puanı: 8.5
-TR serveri "bebe" kaynıyor.
-Fazla küfüre maruz kalabiliyorsunuz.
-Oynanış zevkli ve oyun marketini bir fırtına gibi almaya devam ediyor oyun.


2014 sistem gereksinimleridir







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder