4 Aralık 2014 Perşembe

Metro Last Light Redux

En büyük düşmanımız aslında kendi türümüzdür.

Tanıtım: Metro Last Light Redux, serinin bir önceki oyunu Metro 2033'ün devamıdır. Ayrıca Metro 2033'ün senaryosunda bilmediğimiz bazı detayları da açıklar. Bu oyundaki Moskova ve manzara sahneleri daha çok dikkate alınmış ve arttırılmıştır. Klasik Metro oyununu 60 Fps'ye getirerek ve yeni jenerasyon grafiklerine uyarlayarak çıkan Redux ismiyle yeniden piyasaya gelmiştir. Oyun senaryosu ve grafikleriyle adeta baştan çıkarıyor.



Oynanış: Oyun FPS'dir ve Metro 2033'e göre daha hızlı ve canlı mekanikleri vardır. Senaryosu, karakterleri ve yaratıkları oldukça gerçekçi durmakta. Ayrıca oyunun belli bir yerinden sonra size eşlik edecek olan çocuk Dark One'ıda ben aşırı sevimli buldum. Neyse spoiler vermeden anlatamayacağımı düşündüğüm için burayı pas geçiyorum. 

Grafikler: Metro Last Light Redux serinin bir önceki oyunu ile aynı grafiklere sahiptir. Ama bana göre biraz daha güzelleştirilmiş gibi.

Açık Sözlü Oyuncu Puanı: 10
- Başyapıt
- İstediğiniz her şeye sahip (+18 sahneler dahil)
- Senaryo uzmanı
- Uzun ve ucuz DLC'lere sahip
- Oyunun bazı önemli seçimleri size bırakması (oynarsanız göreceksiniz)
- Sonun dramatik olması oyunun havasını tamamen değiştiriyor





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder